5 Nisan 2012 Perşembe

LİMONLU BAR

LİMONLU BAR

Limonlu lezzetleri sevenler için CHEFİKA İLE ÇAY SAATİ bloğunun sahibesi sevgili
arkadaşım ŞEFİKADAN nefis bir lezzet aşırdım sizin için .Ben çok sevdim bakalım sizde sevecekmisiniz.

MALZEMELER

Büyük boy dikdörtgen borcam için

Tart kısmı

- 250 gr yumuşak tereyağ (1 paket margarin kadar)
- 1 su b.pudra şekeri
- 1 limon kabuğu rendesi
- 1 su b.un

Limonlu kısmı

- 4 yumurta
- 1 limon suyu ve kabuğu rendesi
- 2 su b.tozşeker
- 1 su bardağından 2 parmak eksik un
- üzerine serpmek için pudra şekeri

YAPILIŞI

Tart kısmı için gereken bütün malzemeler yoğrularak hafifçe yağlanmış borcama yayılır.170 derecede
üzeri hafif kızarana kadar pişirilir.Fırından çıkarılarak biraz soğuması beklenir.Limonlu kısım için
gereken malzemeler çırpılarak tartın üzerine dökülür ve tekrar fırına sürülür.Üzeri iyice kızartilip
kürdan ile pişip pişmediği kontrol edildikten sonra fırından çıkarılır soğuması beklenir.Daha sonra pudra şekeri serpilerek servis edilir.(Bence 1 gün sonra daha güzel oluyor ayrıca belirtiyim)


PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ VE ÇAY KAHVE BAHANEYE GÖNDERİYORUM.

14 yorum:

  1. çok güzel görünüyor arkadaşım en kısa zamanda deneyeceğim

    YanıtlaSil
  2. ellerıne sağlık canım hep yapmak ıstedıgım ama sureklı erteledıgım bır tarıf,cok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  3. Çok lezzetli görünüyor, limonlu hamur işlerine bayılırım, ellerine sağlık, sevgilerle...

    YanıtlaSil
  4. Günaydın, Ellerinize sağlık çok nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  5. Selamlarrr canım günaydın :)
    misler gibi limonlu bar tarifin şimdi
    BURDA YAYINDA çok teşekkürler elerine sağlık gene beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. pinarcigim yine guzel bir delilik yapmissin:) harika bir lezzet,goruntuleer super,ellerine saglik hayatim.sevgilerle.

    YanıtlaSil
  7. lionlu tatları seven biri olarak bunu deneyeyim canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Canım nefis tarifin şu an yayında ellerine sağlık olsun yine beklerim, katılımın desteğin için teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  9. Harika bir tarif. Limonlu tatlara bayılırım. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir tarif bende çalayım bari dedim.
    Kolay gelsin. Tariflerin blogda dile gelmiş sanki çok güzeller..

    YanıtlaSil
  11. Nefis nefis nefis oluyor.
    Limonlu lezzetler harika oluyor.
    Ellerine sağlık
    Çok güzel görünüyor
    İyi hafta sonları

    YanıtlaSil
  12. çok güzel görünüyor ben bunu not alıyorum yapacağım inşlh

    YanıtlaSil
  13. guzel kesilmis , seklide guzel ,yapilisida kolay, zannederim tadida guzeldir ,ben bunu yaparim ;)ellerine saglik !

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...