23 Ocak 2012 Pazartesi

71.HAFTA PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ

71.HAFTA PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ

KARNABAHARLI  HAMURLAR

MALZEMELER

- 1 adet küçük boy karnabahar
- çeyrek demet ince kıyılmış maydonoz
- 10 yemek k.un(unu yavaş yavaş hamur kıvam ala ala ekleyin)
- tuz,karabiber,çay kaşığı ucuyla köri ve kimyon
- kızartmak için sıvıyağ

YAPILIŞI

Karnabaharlar az suda haşlanır.Sıcakken ezilir.Diğer malzemelerle karıştırılır ve
bir hamur elde edilir.Hamur 7 parçaya ayrılır ve 15 dk.dinlendirilir.Hamurun önü ve arkası una bulanarak merdaneyle tabak büyüklüğünde açılır.Teflon tavada az yağda (her seferinde
hamurun önünü ve arkasını pişirirken 1 yemek kaşığı sıvıyağ eklenir.)bu şekilde pişirilir.



 BU HAMURLARI DİLEDİĞİNİZ SEBZELERİ KULLANARAK YAPABİLİRSİNİZ.
ÖZELLİKLE ÇOCUĞUNUZUN SEVMEDİĞİ SEBZELERİ KULLANIRSANIZ RAHATLIKLA
ÇOCUĞUNUZA YEDİREBİLİRSİNİZ.

15 yorum:

  1. ne güzel gözüküyor acayip iştah açıcı ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. canım etkinliğe katılımın için çok teşekkürler tarifin yayında sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. İlk defa duyuyorum. Tadını merak etmedim dersem da yalan söylemiş olurum vallahi... Bende deneyeceğim en kısa zamanda... Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller evdekilere karnıbahar yediremiyordum, çok iyi bir fikir Ellerine sağlık.
    Sık sık ziyaretinizdeyim, sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. karnıbaharı çok severim,daha başka nasıl yapabilirim diye düşünüyordum,bu tarifi çok beğendim,en kısa zamanda deneyeceğim inşallah,ellerine sağlık arkadaşım,sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar güzel yorumlarınız için çok teşekkürler.
    Krep gibi sanki ama biraz daha değişik oluyor.Resmide
    hiç beğenmedim ayrıca daha güzel çekebilirmişim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. çok leziz görünüyor afiyet olsun

    YanıtlaSil
  8. Selamlar,karnabar ı çok severim özelliklede kızartmasını ama hiç bu şekilde yememiştim,ilk kez sende gördüm :) biraz kabak köftesini (mücver) andırıyor ama seninkiler krap gibi olmuş,ellerine sağlık...karnabaharım var bu kez böyle deniyeceğim aldım tarifini...sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. birde ufak bir ricam olsun senden yorumlarında çıkan kelime doğrulamayı iptal edebilirmisin?

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık.Çok güzel bir tarif,deneyeceğim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. çok güzel görünüyorlar krep gibi denemek gerek değişik tatları. karnabaharı her türlü severim. bunuda denicem.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. merhaba pınar, tanıştığımıza sevindim. Mutfağın hakkını fazlasıyla vermişsin tebrik ediyorum. görüşmek üzere:)

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Gelibolu17 nasıl yapacağımı bilsem ininki tükkan senin
    Ceren,nuran, marifetli hanımlar klübü,pembe kekik ve sema yorumlar için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. Merhaba gözleme gibi olur heralde çok hoşuma gitti denemek isterim sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...