20 Ağustos 2011 Cumartesi

Yağda Kızaran Çıtır Milföy Tatlısı

Yağda Kızaran Çıtır Milföy Tatlısı



Dolabın diplerinde unuttuğum milföylerimi  ve yine dolapta daha

Önce yaptığım tatlıdan artan şerbetimi değerlendirmek için yaptığım

tatlım.Milföylerin yağda kızarabileceğinden bile şüpheliydim.Ama

deneme yanılma yöntemiyle yola çıkan ben tatlıya bayıldım.Hem

çok pratik ,hem çok lezzetli…



Malzemeler

-       2 adet milföy hamuru(6 adet çıkıyor.Siz daha çok yapacaksanız

Sayıyı 2 ye katlayın.)

-       1 su b. su

-       Yarım su b.tozşeker

-       3 limon damlası

-       Kızartmak için sıvıyağ

Yapılışı

Milföylerinizi buzluktan çıkarıp 15 dk.açılmasını bekleyin.

Milföylerin her bir parçasını 3 parçaya bıçak yardımıyla kesin.

Orta kısmını elinizle tutarak ters çevirip fiyonk şekli verin.

Su ve şekeri 5 dk.kaynatın.Limon damlasını da ekleyip

soğutun.Milföyleri kızgın yağda arkalı önlü kızartın.

Hemen soğuk şerbet dökün.Sonra çıtır çıtır yiyin gari…



1 yorum:

  1. Oncelikle blogun hayirli olsun sanirim bu acmisin , cok guzel tariflerin var, yorum sorunu icin yazmisin bana ben daha oncede yorum yapmak istedim sana ama olmamisti suan bilgisayar degil telefondan yaziyorum ve nedende bilgisayarda yorum yapamadigim bloglara telefonla yapabiliyorum sanada boyle yazim dedim, sorunun tam neden oldugunu bilmiyorum bikac arkadastada oluyor , kumanda panelinden ayarlar kismina gir ordan yorum ayarlarina bi bak bakalim nasil , olmazsa bana yazdigin paris resimlerinden yine yazarsin ona gore yardimci olurum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...